Tag – And that’s who I am!

Image

En we zijn weer klaar voor een persoonlijke tag. In deze tag laat ik jullie mijn persoonlijkheid zien met een paar foto’s en vertel ik er ook nog een beetje bij. Ik vind het altijd leuk om tags in te vullen dusja, hier komt de tag.

Image

I love sweater weather. Mijn favoriete item is de trui. Ik heb wel 20 truien in mijn kast liggen. En ja, ik draag ze allemaal! Mijn kledingstijl is heel casual, maar tegelijkertijd ook heel vrouwelijk en een beetje alternatief. De sweater past dus perfect bij mijn kledingstijl. Ik voel me ook het mooist en het best in een sweater/trui.

Image

Tja, wat moet ik er van zeggen.. Ik ben veranderd van school en zie mijn vrienden heel weinig. Ondertussen heb ik al nieuwe vrienden gemaakt op mijn nieuwe school, maar mijn andere vrienden voelen zich achteruit geduwd, waardoor ik ze nog heel weinig zie. Ik probeer zo goed mogelijk het contact te behouden, maar ze willen niet..

Image

Ik kan niet zonder make up. Het liefst ga ik slapen met mijn make-up, maar dat kan niet natuurlijk. Make-up geeft me echt zelfvertrouwen. Het geeft me ook een frissere uitstraling en een gezond kleurtje. Mijn huid is nog al licht dus ik zie er al snel ziek uit voor anderen.

Image

Ik heb een bril van Gucci die ik eigenlijk al maanden niet meer heb opgezet. De meeste weten niet eens dat ik een bril draag. Ik heb een erfelijke oogafwijking dus, eigenlijk zou ik mijn bril meer moeten opzetten, maar shhhh.. Niemand weet dat ik een bril draag!

Image

Met ‘alleen zijn’ bedoel ik dus alleen thuis. Ik ga het liefst weg met vrienden. Naar de kerstmarkt, op café, gaan shoppen, zolang ik maar niet alleen ben. Als ik alleen ben, dan denk ik te veel na over dingen die rondom mij gebeuren.

Image

Mmmmmh, ik ruik de Starbucks zelfs al haha! Dit is mijn favoriete plaats om bij te kletsen met vriendinnen na het shoppen. Starbucks, my love.

 

4 gedachtes over “Tag – And that’s who I am!

Geef een reactie

