Tag – My life in 20 questions #Femke

Image

Wat is er heerlijker dan een tag invullen met een kopje thee erbij? Niets, dus hier komt de tag! Druk op ‘lees meer’!

Wat is je lievelingskleur? Lichtroze, daar hoef ik niet over na te denken! Maar ik hou ook wel van mintgroen en pastelkleuren want die kleuren stralen vrolijkheid uit. Tegenwoordig vind je ook veel zwart in mijn kast, maar telkens gecombineerd met een kleurtje!

Wat is je favoriete nummer? Vroeger was nummer ‘9’ mijn nummer en nu is het nog steeds mijn geluksnummer!

Wat is jouw droom carrière? Als ik iets moet kiezen, dan zou ik mijn eigen modetijdschrift willen opstarten. Ach ja, dromen mag he!

Waar zou je op jezelf willen wonen? Ik woon momenteel nog bij mijn ouders in Bornem (kleine stad), maar ik zou voor een grote stad kiezen. Het lijkt me leuk om een oud herenhuis helemaal te renoveren en naar mijn eigen stijl in te richten. In een grote stad is er ook veel meer te doen in het weekend en ik ben graag onder de mensen.

Wat is je favoriete manier om te reizen? Als het warm weer is, dan neem ik vlug de fiets. Voor verre afstanden reis ik liever met de auto. Ik heb een beetje vliegangst gekregen met het ouder worden, haha!

Wat doe je in je vrije tijd? Met vriendinnen weggaan, bijpraten, shoppen, feestjes, naar de cinema gaan,… Eigenlijk van alles en nog wat!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels? Zara, H&M, Mango, Pieces, New Look, Forever 21 en af en toe bestel ik eens iets online bij Topshop, Zalando, Modemusthaves, Stradivarius,…

Naar welk concert zou je graag gaan? Ed Sheeran! Ik zou er dan een gezellig meidendagje van maken!

Wat is je favoriete thee smaak? Lemon. Ik hou niet zo van speciale theesmaken.

Verzamel je iets? Labels van kledingstukken en schoenendozen volgens mij haha!

Je slaapt niet zonder… Twee kussens! Ik heb altijd twee kussens nodig om in slaap te geraken.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen? Een iPhone kopen, want die wil ik al lang. Ik zou een deel aan mijn familie geven en de rest op de bank zetten voor later. Dan zou ik een huisje kopen met een tuintje.

Wat is je favoriete make-upmerk? Heb ik niet. Daar moet ik nog achter komen.

Wat is je favoriete seizoen? De zomer! Ik hou van de zon en van de warmte. Voor mij mag het elke dag 30 graden zijn!

Slaap je met de deur open of dicht? Dicht! Mijn papa snurkt, dat is de reden.

Wat eet je het liefst? Italiaans en Chinees! Ik eet graag alle soorten pasta en pizza.

Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik heb deze blog opgestart voor een schoolproject “Illustreer je leven” en aan de hand van berichten vertel ik over mijn leven.

Heb je een abonnement op een tijdschrift? Nee, ik heb geen abonnementen.

Wat deed je gisteravond om 12 uur? Studeren voor mijn examen volgens mij.

Wat is je favoriete parfum? La petite robe noire van Guerlain en Nina van Nina Ricci.

 

 

2 gedachtes over “Tag – My life in 20 questions #Femke

Geef een reactie

